poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Dieta Natychmiastowy Rezultat - opinie, recenzja.


Powoli nadchodzi wiosna (już ponoć w tym tygodniu ma zniknąć cały śnieg - JUPI!), a nie minie chwila i będzie lato i okres plażowania. To był jeden z głównych powodów, dla którego postanowiłam schudnąć ok. 10 kilogramów (zresztą, już o tym pisałam:)). Chcę pierwszy raz od wielu lat wyglądać na tyle atrakcyjnie, że nie będę musiała się siebie wstydzić no i żeby czuć na sobie... zresztą, sami wiecie.

Odchudzałam się w przeszłości wieeele razy. Stosowałam różne diety i pigułki, które rzekomo miały magicznie zamieniać mnie w maszynkę do spalania kalorii, a to drugie zwłaszcza odchudziło mi portfel. Nie mówiąć już o tym jak większość z tych pigułek jest szkodliwych. Zbędne kilogramy jak były, tak zostały. Więc znów zaczęłam szukać czegoś dla mnie, ale teraz postanowiłam sobie. Poświęcę tak długo czasu, aż znajdę coś co w 100% mnie przekona. Byłam pesymistycznie nastawione do diet i pigułek...

Jak się domyślasz z tytułu recenzji, tym produktem była "Dieta Natychmiastowy Rezultat". Na jednym z większych forów dla kobiet, którego jestem wielką fanką przeczytałam dużo bardzo pozytywnych informacji, więc zapoznałam się dokładnie z ofertą.

Ważną rzeczą przy Diecie Natychmiastowy rezultat autorstwa Julii Korzybskiej jest to, że obowiązuje gwarancja zwrotu pieniędzy. Co to oznacza? Oznacza to, że jeżeli dieta się nam sie spodoba to autorka oddaje nam pieniądze. Muszę przyznać , że to świetny pomysł. Dzięki temu kupno jest całkowicie pozbawione ryzyka. Jeżeli nam się nie spodoba to możemy dietę zwrócić.To od razu utwierdza w pewności, że Dieta Natychmiastowy Rezultat to nie kolejne oszustwo, jakich setki w internecie. Tutaj kupujemy i mamy komfort, gdyż możemy tak naprawdę za darmo przetestować dietę przez miesiąc.





Wydało się wszystko w porządku, więc zrobiłam przelew internetowy i minutę później cieszyłam się Dietą Natychmiastowy Rezultat.

Szczerze chyba pierwszy raz w życiu dostałam więcej niż się spodziewałam. Najczęściej jak się czyta oferty, to obiecują złote góry, a dostarczają tylko część tego co jest na ofercie. Tutaj jest więcej niż zostało powiedziane co jest ogromnym plusem.


Opinia jednej z klientek Julii Kobrzyskiej, autorki "Diety Natychmiastowy Rezultat"







Wracając do głównej bohaterki, czyli Diety Natychmiastowy Rezultat muszę powiedzieć, że jestem zadowolona. Zwłaszcza, że piszę miesiąc po rozpoczęciu odchudzania. Schudłam 10,5 kg, czyli tyle ile dokładnie chciałam. Na ogromny plus zaliczam to, że krok po kroku byłam prowadzona za rękę. Bez , głodu i efektu jo-jo jak obiecane. Szczerze to aż się zdziwiłam, że takie efektywne te metody są. A przexde wszystkim nie jest to odchudzanie za pomocą jakiegoś głupiego suplementu diety. Autorka bardzo piętnuje suplementy. Zanim nie zagłębiłam się w dietę natychmiastowy rezultat i dołączone do niej dodatkowe materiały nie miałam pojęcia, że większość z pigułek dostępnych na rynku to po prostu trucizny, które wykańczają nasz organizm.

Z tego miejsca pragnę powiedzieć wszystkim czytelniczkom - jak najdalej od chemii zawartej w suplementach diety, jeżeli nie chcecie stracić zdrowia !

Wydaje mi się, że ta dieta działa tak jak działa, ponieważ, natychmiastowy rezultat opiera się na sposobach i metodach, które wpływają w naturalny sposób na nasz organizm. Aktywują jakby odchudzający mechanizm, który jest w każdym z nas. Bardzo ciekawa sprawa, zwłaszcza, że te wszystkie sposoby są proste do wykonania.




Każda osobaktóra kupi dietę natychmiastowy rezultat dołącza do grona, które otrzymuje darmowe informacje, polega to na tym, że każda osoba, która jest tam zapisana dostaje całkowicie za darmo dużo informacji i materiałów o odchudzaniu, urodzie i zdrowym trybie życia. Bardzo przydatne raporty, informacje, różne ciekawostki. Bardzo ciekawe rozwiązanie i muszę przyznać, że bardzo innowacyjne.

Bardzo polecam Dietę Natychmiastowy Rezultat Julii Kobrzyskiej, każdej osobie, która chce schudnąć, bez męczarni, a za to z uśmiechem na buzi.

14 komentarzy:

  1. Świetny artykuł, też kupiłam i stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem;) schudlam 4 kg w tamtym tygodniu dzieki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby mi też pomogła zrzucić nadmiar kilogramow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! mi pomaga;) polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, dzięki za recenzję, właśnie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie oferta zachecila do kupna:) i jestem zadowolona;) polecam wszystkim:***

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że można sobie wybrać wersję. Ja lubię czytać przed snem w łóżku więc kupiłam sobie wersję drukowaną.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy produkt podejscie do klienta tez profesjonalne wiec nie mam co sie zastanawiac

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo ostrożnie podchodzę do tego typu ofert ale zgadzam się z przedmówczynią.

    OdpowiedzUsuń
  10. ej a dla dzieci ( 14 lat ) to też zadziała? nie będzie szkodliwe xD ? Proszę odpiszcie :**

    OdpowiedzUsuń
  11. kupilam i polecam, fajny produkt za newielkie pieniadze

    OdpowiedzUsuń
  12. ta dieta jest dla mnie idealna, nie potrzebuje zadnej innej. polecam

    OdpowiedzUsuń
  13. ja zamowilam dzis telefonicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń